donderdag 24 januari 2013

5. Dramatische wending, einde droom???



Wat zo mooi begon, heeft een dramatische wending genomen.
De pony waar ik op reed had al een keer gesteigerd tijdens de training (zie 2de foto) en wilde dat weer doen terwijl ze tussen het opstapperron stond. Levens gevaarlijk dus! Helaas werd het opstappen via dat perron steeds onveiliger, omdat de pony niet meer stil wilde staan. Uiteindelijk moest ik voor de veiligheid stoppen met die pony. Tot mijn grote spijt heeft de manege geen andere pony waar ik op kan.

Daar zit ik nu…
8 december 2012 geclassificeerd om wedstrijden te mogen rijden in klasse 1A, wedstrijdpas binnen, maar zonder geschikte pony. Terwijl ik van een aantal kenners hoor dat ik, voor een spast als ik, waanzinnig goed kan rijden (zie filmpje). Dat weet eigenlijk zelf ook wel en ik weet ook dat ik kans zou maken om bij wedstrijden goed te scoren! Alleen zonder pony wordt dat lastig.

Mijn voorstel om zelf een pony aan te schaffen en die samen met de manege te delen, is helaas afgewezen. De maandelijkse kosten kan ik onmogelijk alleen opbrengen. Elke dag rijden redt mijn lichaam ook niet. dus leek het mij een win win situatie als de manege mijn pony mocht gebruiken in ruil voor een lagere stallingsprijs.

Tja wat nu? Geen pony = geen training = geen wedstrijden rijden = geen promotie kansen = geen sponsors vinden = einde paralympische droom….? Dat kan en wil ik niet geloven!

Alle ideeën, maneges (in en rond Barendrecht) en sponsors zijn welkom!

Vorige

Meer weten over mij als mens?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten